OFTE STILTE SPØRSMÅL
Her finner du svar på noen av de vanligste spørsmålene vi mottar på Postersprints.no. Forhåpentligvis finner du svar på spørsmålet ditt her. For spørsmål eller bekymringer, send oss en e-post på info@postersprints.com.
BESTILLING
Alle bestillinger gjøres direkte på www.postersprints.no.
GRATIS FRAKT OVER 499 NOK.
Vi tilbyr gratis frakt når du handler for mer en 499 NOK. Gjelder kun i Norge.
BESTILLNINGSBEKRÄFTELSE
Når bestillingen er gjennomført, sender vi en bestillingsbekreftelse til e-postadressen du oppga. Bestillingsbekreftelsen er kvitteringen din og garanterer at bestillingen er gjennomgått.
JEG HAR IKKE MOTTATT BESTILLINGSBEKREFTELSEN MIN
Vi sender alltid bestillingsbekreftelsen umiddelbart etter at bestillingen er gjennomført. Hvis du ikke har mottatt bestillingsbekreftelsen, vennligst sjekk i søppelmappen din og kontakt deretter kundeservice på info@postersprints.com, og vi vil hjelpe deg.
ENDRE/KANSELLERE BESTILLING
Vi er raske til å sende ut varene, så hvis du ønsker å endre bestillingen, vennligst kontakt kundeservice på info@postersprints.com og oppgi bestillingsnummeret du mottok i bestillingsbekreftelsen.
LEVERING TIL ALTERNATIV ADRESSE
Hvis du velger å betale med kort, kan vi sende pakken din til en annen adresse. Send oss
LEVERING
Etter at vi har pakket og sendt bestillingen, vil du motta en bekreftelse på at pakken er på vei. Du får også et sporingsnummer slik at du kan spore pakken. Vi sender alle pakker med PostNord og tilbyr korte leveringstider over hele verden.
Til europeiske land er leveringstiden 5–7 virkedager fra datoen du la inn bestillingen din.
Til USA, Kanada og Australia er leveringstiden 10–15 virkedager fra datoen du la inn bestillingen din.
Pakken sendes til nærmeste utleveringssted, og du vil bli varslet når du kan hente pakken.
RETURER
Hvis du vil returnere et kjøp, sender du en e-post med følgende informasjon til info@postersprints.com
– Bestillingsnummer
– Kundens navn
– Produktets navn
– Årsak til retur
Når vi har mottatt melding om retur, sender vi deg en fraktseddel for retur innen to (2) arbeidsdager. Kostnaden for returfrakt vil bli trukket fra når vi krediterer beløpet. Produktet må sendes godt innpakket, og ved retur av rammer må forseglingen være intakt.
KLAGER
Hvis du har oppdaget en feil med noen av produktene, kan du sende en klage. Vi overholder Forbrukerkjøpsloven og angreretten. Send følgende informasjon på e-post til info@postersprints.com
– Bestillingsnummer
– Kundens navn
– Produktets navn
Når vi mottar klagen, kommer vi tilbake med ytterligere instruksjoner innen to (2) virkedager.
SIKKERHET OG BETALING
Vi samarbeider kun med anerkjente kort- og fakturaleverandører og overholder alle kravene som gjelder for sikkerhet ved betaling og håndtering av personopplysninger via Internett. Vi lagrer ikke kortinformasjon, og alle dataene dine blir kryptert i henhold til SSL (Secure Sockets Layer).
HÅNDTERING AV PERSONLIGE DATA
Postersprints.no opererer i overensstemmelse med Personvernforordningen (GDPR), og vi behandler alle personopplysninger konfidensielt og avslører aldri noen personlige data.
BETALINGSALTERNATIVER
Vi tilbyr flere forskjellige betalingsalternativer;
– Kortbetaling ved bruk av Visa eller Mastercard
– Klarna faktura
– PayPal
Vi bruker kun sikre betalingsløsninger, og kortinformasjonen din blir ikke lagret.
HVA ER FORSKJELLEN MELLOM POSTERE OG PRINTS?
Vi har valgt å bruke forskjellige ord, men det er ingen forskjell på postere og prints. Alle motiver er trykket på 200g/m² matt papir av høy kvalitet med en tykkelse som gir holdbarhet og med et glatt, matt trykk som ikke reflekterer lyset.