RETUR OCH KLAGER
Når vi har mottatt melding om retur, sender vi deg en fraktseddel for retur innen to (2) arbeidsdager. Kostnaden for returfrakt vil bli trukket fra når vi krediterer beløpet. Produktet må sendes godt innpakket, og ved retur av rammer må forseglingen være intakt.
Returer
Hvis du vil returnere et kjøp, sender du en e-post med følgende informasjon til info@postersprints.com
– Bestillingsnummer
– Kundens navn
– Produktets navn
– Årsak til retur
Klager
Hvis du har oppdaget en feil med noen av produktene, kan du sende en klage. Vi overholder Forbrukerkjøpsloven og angreretten. Send følgende informasjon på e-post til info@postersprints.com
– Bestillingsnummer
– Kundens navn
– Produktets navn
Når vi mottar klagen, kommer vi tilbake med ytterligere instruksjoner innen to (2) virkedager.
Har du handlet under salgs- eller rabattkoder?
Når din retur er mottatt, vil bestillingen din telle. Hvis kampanjen eller rabatten ikke er oppfylt, vil rabatten bli trukket fra refusjonen din.
Ikke hentet pakke
For varer som kommer tilbake til oss fordi kunden ikke har mottatt eller samlet varene, belaster vi 200 kroner. Dette er å dekke den dobbelte forsendelsen (hjem til deg og deretter tilbake) så vel som vår plukking og utpakking av varer.
Bytte
Vi håndterer ikke noen endringer. Hvis du ønsker å erstatte en eller flere av dine varer mottatt med noen andre, vil den bli tatt som en normal tilbaketrekking / retur. Det vil si at du sender tilbake det du ikke vil ha, og vi sender tilbake penger. De nye produktene du ønsker å kjøpe, bestilles vanligvis i vår shop